برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
پایان نامه اماکن سنحی توسعه اکوتوریسم شهرستان نمین با تاکید بر نقش اقلیم و ایجاد فرصت های اشتغال زای

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
نوشته شده توسط : مدیر سایت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی: امکان سنجی توسعه اکوتوریسم شهرستان نمین با تاکید بر نقش اقلیم و ایجاد فرصت های اشتغال زایی

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

چکیده:

اکوتوریسم اختصار واژه ECOLOGiCAL -TOuRISM است که در مطالعات پرژوهشی جهانگردی محیط طبیعی یا طبیعت گردی نام گرفته و گرایشی جدید و پدیده ای نسبتا تازه در صنعت جهانگردی است که فقطط بخشی از کل صنعت را دتشکیل می دهد. این شکل  از جهانگردی فعالیت های فراغتی انسان را عمدتا در طبیعت امکان پذیر می سازد و مبتنی ر مسافرت های هدفمند توام با برداشت های فرهنگی ، معنوی، دیدار و مطالعه از جاذبه های طبیعی و بهره گیری و لذت جویی از پدیده های متنوع آن است. در طی چهار دهه اخیر جهانگردی و گردشگری یکی از اهرم های اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی بسیاری از مناطق بوده است. بر اساس تحقیقات سازمان جهانگردی. در طی دو دهه آینده صنهت گردشگر یبه سرعت به رد خود ادمع داده و به بزرگترین صنعت دنیا تبدیل خواهد شد. شهرستان نمین از طرف شمال غربی به شهرستان مشکین شهر و از سمت غرب و جنوب به شهرستان اردبیل و از قسمت شمال و شمال شرقی به جمهوری آذربایجان و از سمت جنوب شرقی به استان گیلان منتهی می شود. روشی که برای ارزیابی توان اکولوژیکی سرزمین در این پژوهش ( پایان نامه) در نظر گرفته شده است. روش ارزیابی چند عامله است. اساس روش چند عامله بر رهیافت تجزیه و تحلیل سیستمی استوار است . با توجه به مراحل انجام شده در پایان نامه و نقشه کاربری توریستی که  از منطقه تهیه شده می توان نتیجه گرفت که منطقه دارای پتانسیل بسیار بالایی در توریسم بخصوص در توریسم گسترده است که با سرمایه گذاری مناسب در این زمنیه و ایجاد امکانات زیر ساختی می توان به این مهم نایل آمد.

(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

برای دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: