برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
پایان نامه بررسی مخاطرات زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیکی منطقه باغمیشه تبریز بر اساس ارزیابی داده های

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
نوشته شده توسط : مدیر سایت

عنوان:
بررسی مخاطرات زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیکی منطقه باغمیشه تبریز بر اساس ارزیابی داده های ژئوتکنیکی صحرایی و آزمایشگاهی موجود
سال دفاع:  شهریور 1390

استاد راهنما:

استاد مشاور:
شهریور 1390

 

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

– بیان  مسئله
از نتایج بررسی های انجام شده در مناطق مختلف سطح کره زمین معلوم شده است که نوع زمین از نظر مشخصات و ویژگی های مهندسی ، از جمله ، اشکال سطح زمین ، نوع جنس و ضخامت رسوبات ، عمق سطح ایستایی و جهت جریان آب های زیر سطحی ، ساختار های درز و شکاف ، گسل و زلزله خیزی و … در مناطق مختلف هر منطقه ، متفاوت است و برای انجام هر گونه فعالیت عمرانی و مهندسی و بدست آوردن پارامترهای لازم برای طراحی و احداث سازه های مختلف مهندسی ، ابتدا لازم است ، نوع زمین محل احداث سازه و فعالیت های عمرانی تعین گردیده است . از آن جایی که این گونه بررسی ها برای همه بخش های شهر تبریز انجام نشده است و بررسی های انجام شده در قسمت های مختلف نیز همسانی و همخوانی لازم را ندارد ، هدف اصلی در تحقیق حاضر، انجام تحقیقات همسان و دقیق برای تمام گستره شهر تبریز بمنظور تهیه یک نقشه زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک کاربردی برای شهر تبریز  می باشد. محدوده مورد مطالعه، زمین های واقع در بخش شهرک باغمیشه شهر تبریز میباشد که از نظر مشخصات و ویژگی های زمین شناسی مهندسی ، شامل اشکال سطح زمین ، نوع ، جنس و ضخامت رسوبات ، عمق سطح ایستایی و جهت جریان آب های زیر سطحی ، ساختار های درز و شکاف و گسل، زلزله خیزی مورد مطالعه قرار گرفته است.

 1-2- ضرورت های انجام تحقیق
1- در فعالیت های عمرانی بدست آوردن اطلاعات علمی زمین شناسی و ژئوتکنیکی به شرح فوق بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد .
2- چون شهر تبریز در منطقه زلزله خیر واقع شده است ، لذا به دست آوردن اطلاعات علمی مربوط به میزان پتانسیل لرزه خیزی منطقه برای طراحی ساختمان ها در برابر زلزله بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد .
3- به دلیل وجود مناطق مستعد لغزش ، روانگرایی ، فرونشست و وجود خاک های دستی و مسئله دار در محدوده شهر تبریز ، بدست آوردن اطلاعات علمی مربوط به موارد فوق الذکر برای زمینه های مختلف از جمله فعالیت های عمرانی ، بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد .

1-3-اهداف کاربردی تحقیق حاضر
1- بدست آوردن اطلاعات علمی مربوط به پدیده های زمین شناسی مهندسی ، به جهت استفاده از آب ها در کلیه طرح های عمرانی ، دولتی و بخش خصوصی .
2-  بدست آوردن اطلاعات علمی مربوط به مشخصات ژئوتکنیکی ، جهت استفاده از آنها در کلیه طرح های عمرانی ، دولتی و بخش خصوصی .

برای دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: